Moja przygoda z książkami i wyzwaniem czytelniczym...

WYZWANIE CZYTELNICZE: 52 KSIAŻKI NA 2015 ROK

piątek, 2 stycznia 2015 ,


Nowy rok jest idealnym momentem na wymyślenie sobie jakiegoś postanowienia. Chciałabym dzisiaj zachęcić Was do podjęcia wyzwania "52 książki na 2015 rok". Mam nadzieję, że dzięki tego będziecie mieli okazję przeczytać książki, których w innym wypadku nie poznalibyście.



Wyzwanie to zawiera 52 punkty (po jednym na każdy tydzień w roku), które opisują rodzaj książki, jaki należy przeczytać. Oczywiście możecie je wykonywać w dowolnej kolejności. Zachęcam do wykonania wszystkich punktów, dzięki czemu w ciągu roku będziecie mieli okazję przeczytać wiele różnorodnych książek. Jeśli jednak któryś z nich Wam nie pasuje, możecie zamiast niego wymyślić swoją wersję lub przeczytać dowolną inną powieść.

W ciągu roku będę Wam systematycznie publikować zestawienia przedstawiające moje propozycję książek, które spełniają kolejne punkty. Być może dzięki temu znajdziecie powieść, która Was zaciekawi oraz pomoże wykonać do końca całe wyzwanie. Linki to poszczególnych zestawień znajdziecie TUTAJ.

Wyzwanie czytelnicze "52 książki na 2015 rok"

Inspiracją była dla mnie amerykańska wersja takiego wyzwania ze strony Popsugar, którą możecie znaleźć tutaj. Mam nadzieję, że podoba się Wam moja propozycja wyzwania czytelniczego. Dajcie znać w komentarzach, co o niej myślicie.

Tym, którzy się na nie zdecydują życzę powodzenia!

Może Ci się również spodobać

4 komentarze

  1. Masz jakieś pomysły, co do "ambitnej lektury"? Polecam gorąco "Anne Kareninę". Jestem w trakcie i choć myślałam, że się nie wciągnę, przyznaję, myliłam się :). Bardzo fajne wyzwanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam o "Annie Kareninie" :). Jak dla mnie, pasują też książki Dostojewskiego, "Mistrz i Małgorzata", "Wichrowe wzgórza", "Przeminęło z wiatrem", "Mechaniczna pomarańcza", czy dzieła Prousta. Może też "Świat Zofii" (czytałam ją w szkole jako lekturę i wtedy wydawała mi się dość ambitna). W przyszłości będę przygotowywać zestawienie książek pasujących do tego punktu i wtedy postaram się znaleźć więcej propozycji. Jak na razie przygotowałam takie zestawienie do dwóch punktów, które znajdziesz tutaj: http://ksiazkowewyzwania.blogspot.com/p/blog-page_10.html
      Bardzo się ciesze, że podoba Ci się moje wyzwanie :).
      Pozdrawiam i dziękuję za komentarz.

      Usuń
  2. Proszę bardzo :) Właśnie jestem w trakcie wybierania książki z kolorem w tytule z twojej listy. Bardzo ułatwiłaś mi życie i dzięki ci za to! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę. Cieszę się, że mogłam pomóc :). Wybrałaś sobie już coś? Ja w ramach tego punktu czytam właśnie "Dziewczyna w błękitnej sukience" i bardzo mi się podoba. Choć przyznam, że początek jest średni, ale później się rozkręca.

      Usuń