Moja przygoda z książkami i wyzwaniem czytelniczym...

WYZWANIE CZYTELNICZE RAZ JESZCZE

piątek, 30 stycznia 2015 ,


Już nieraz pisałam Wam o moim wyzwaniu czytelniczym "52 książki na 2015 rok". Chciałbym ponownie nakłonić Was do wzięcia w nim udziału oraz zebrać listę chętnych osób (jeśli oczywiście takie się znajdą) i umieszczać w jednym miejscu linki do Waszych recenzji. Przygotowałam również baner reklamujący wyzwanie, dzięki któremu będziecie mogli pokazać, że bierzecie w nim udział.


Jeśli ktoś chciałby zgłosić się do mojego wyzwania, to proszę o wiadomość pod tym postem, pod wyzwaniem lub mailowo. W zależności od tego, jak Wam będzie wygodnie. Jeśli znajdą się jakieś chętne osoby, to utworzę oddzielną stronę, gdzie każdy będzie mógł dodawać linki do swoich recenzji książek pasujących do wyzwania, a ja zbiorę je wszystkie razem w jakimś zestawieniu.

Wspomniałam też o banerze. Poniżej możecie zobaczyć jak on wygląda. Mam nadzieję, że się Wam spodoba. Na stronie z wyzwaniem czytelniczym znajdziecie dokładną instrukcję jak można go dodać do bloga (w pomniejszonej wersji niż ten poniżej) tak, aby przekierowywał do spisu punktów z wyzwania. Zachęcam do dodania go na Waszego bloga.


Jeśli chcecie możecie również na swoim blogu umieścić grafikę z listą punktów mojego wyzwania. Jest na niej moje logo, ale będzie mi miło, jeśli dodacie również link do mojego bloga.


Wieczorem na blogu znajdziecie kolejny wpis, w którym przedstawię pierwszą część mojej listy najciekawszych premier książkowych lutego. Serdecznie zapraszam.



Może Ci się również spodobać

0 komentarze