Moja przygoda z książkami i wyzwaniem czytelniczym...

KSIĄŻKOWE PODSUMOWANIE 2014 ROKU

czwartek, 8 stycznia 2015 ,

Jeśli chodzi o książki, to rok 2014 był moim powrotem do regularnego czytania. W czasie studiów czytałam bardzo mało, jednak w zeszłym roku postanowiłam to zmienić. Przeczytałam co najmniej 25 książek (dopiero w połowie roku zaczęłam zapisywać skończone książki, a nie za bardzo pamiętam co i ile przeczytałam na początku roku, więc niech zostanie 25). 


Może nie jest to najgorszy wynik, ale jestem nim trochę rozczarowana. Między innymi z tego powodu wymyśliłam sobie wyzwanie czytelnicze na rok 2015. Zachęcam Was do wzięcia w nim udziału razem ze mną.

W każdym razie pośród tych 25 książek znalazło się kilka, o których chciałabym Wam napisać. Dlatego też między recenzjami tegorocznych książek, przedstawię Wam moje krótkie przemyślenia na temat niektórych z nich. Na grafice powyżej znajdziecie tytuły, których opisy z czasem pojawią się na moim blogu. Oto książki, których recenzje jak na razie możecie przeczytać:
- "Gra o tron" George R.R. Martin [MOJA RECENZJA]
- "Dawca" Lois Lowry [MOJA RECENZJA]

A jak wyglądał u Was rok 2014 pod względem książek? Ile przeczytaliście i którą z nich uważacie za najlepszą?

Może Ci się również spodobać

2 komentarze

  1. W teorii 54 pozycje, dużej ilości komiksów nie spisałam. Nie ma jednej "najlepszej książki". O swoich "naj" wśród książek i o statystyce książek przeczytanych pisałam na blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda mi się przeczytać w tym roku przynajmniej tyle książek, co Tobie :). A co Twojego podsumowania na pewno zajrzę i może znajdę coś, co mnie zainteresuje.
      Pozdrawiam i dziękuję za komentarz.

      Usuń