Moja przygoda z książkami i wyzwaniem czytelniczym...

POCZĄTKI SĄ NAJTRUDNIEJSZE

wtorek, 30 grudnia 2014 ,

Jest to mój pierwszy post na moim pierwszym blogu, więc proszę o wyrozumiałość :). Już od jakiegoś czasu chodziło mi po głowie założenie bloga książkowego. W czasie studiów czytałam bardzo mało i teraz staram się to nadrobić. Chciałabym się podzielić z Wami moimi opiniami i przemyśleniami dotyczącymi książek, które przeczytałam. Z każdej lektury staram się również spisać jakiś cytat, który mnie zaciekawił lub zaintrygował.



Źródło: unsplash.com

Chętnie czytam wszystkie rodzaje książek, więc mam nadzieję, że każdy znajdzie tutaj coś, co go zainteresuje. Najbardziej lubię jednak powieści historyczne oraz książki z gatunku fantasy i science-fiction. Powoli czytam również pozycje z listy 100 najlepszych książek według BBC.

W związku z nadchodzący rokiem 2015 stwierdziłam, że jedno z moich postanowień noworocznych będzie dotyczyło książek. W przyszłym roku chciałabym przeczytać co najmniej 52 książki, jednak, aby urozmaicić sobie to zadanie, opracowałam własną wersję wyzwania czytelniczego. W kolejnym poście podzielę się nim z Wami i mam nadzieję, że ktoś do mnie dołączy :).

Jeszcze raz wszystkich serdecznie witam i zapraszam do czytania.

Może Ci się również spodobać

2 komentarze

  1. Bardzo ciekawy pomysł na blog, na pewno będę sobie tutaj zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba :). Pozdrawiam.

      Usuń