Moja przygoda z książkami i wyzwaniem czytelniczym...

MOJE WYZWANIA CZYTELNICZE W 2015 ROKU

poniedziałek, 9 lutego 2015 ,


Już nie raz pisałam Wam o moim wyzwaniu czytelniczym "52 książki na 2015 rok". Postanowiłam jednak, że to nie będzie jedyne wyzwanie, w którym w tym roku chciałabym wziąć udział. Dlatego też zgłosiłam się do trzech innych wyzwań: Okładkowe Love, Polacy nie gęsi oraz Kiedyś przeczytam. Z prawej strony znajdziecie linki do moich podsumowań każdego z wyzwań, które będę uzupełniać na bieżąco.


OKŁADKOWE LOVE - często wybieram książki z powodu przepięknej okładki, więc nie powinno ono być trudne. Postanowiłam, że do wyzwania dopasuję chociaż 20 książek. [MOJE PODSUMOWANIE WYZWANIA].

POLACY NIE GĘSI - dosyć rzadko czytam książki polskich autorów, więc to wyzwanie będzie dla mnie motywacją, żeby poznawać książki naszych pisarzy. Mój cel w tym to przeczytać chociaż 12 książek. [MOJE PODSUMOWANIE WYZWANIA].


KIEDYŚ PRZECZYTAM - na moich półkach znajduje się wiele książek, które kiedyś kupiłam, ale nigdy nie miałam okazji ich przeczytać. Dzięki wyzwaniu mam zamiar to nadrobić. Poniżej znajdziecie książki, które chciałabym przeczytać w ramach wyzwania (wybrałam stosik S, czyli 20 książek). [MOJE PODSUMOWANIE WYZWANIA].




1. "Ślub" Nicholas Sparks - otrzymałam w prezencie. Lubię książki Sparksa, więc mam nadzieję, że mi się spodoba.

2. "Pamiętnik" Nicholas Sparks - otrzymałam w prezencie. Uwielbiam ekranizację, więc mam nadzieję, że książka też mnie zachwyci.

3. "Bridget Jones. Szalejąc za facetem" Helen Fielding - otrzymałam w prezencie. Czytałam kiedyś poprzednie części i mi się nawet podobały. Ten tom zaczęłam czytać w zeszłym roku, ale nie udało mi się skończyć. Mam nadzieję, że wreszcie to nadrobię.

4. "Nefertiti" Michelle Moran - kupiłam na Targach Książki. Cena książki była znacznie obniżona, więc postanowiłam ją wziąć. Lubię powieści, których akcja dzieje się w starożytności i mam nadzieję, że ta również mi się spodoba.

5. "Metro 2033"

11. "Mumia" Anne Rice - kupiłam w księgarni. Książka była na wyprzedaży, a ponieważ czytałam już "Wywiad z wampirem" tej autorki, to postanowiłam ją wziąć.

12. "Miliarderzy z przypadku" Ben Mezrich - kupiona na wyprzedaży. Bardzo spodobał mi się film "Social Network". Zgodnie z opisem, bazował on na tej książce, więc z chęcią ją przeczytam.

13. "Stephen King na wielkim ekranie" Stephen King - otrzymana w prezencie. Zawiera opowiadania Kinga, na podstawie których nakręcono filmy. W szczególności chętnie przeczytam "Skazanych na Shawshank"

14. "Pan Mercedes" Stephen King - otrzymana w prezencie. Lubi książki Kinga, więc z chęcią przeczytam jedno z jego nowszych dzieł.

15. "Sztuka podstępu" Kevin Mitnick - otrzymana w prezencie. Zaczęłam czytać w zeszłym roku i przerwałam, ale z chęcią ją dokończę.

16. "Listy" J.R.R. Tolkien - otrzymałam w prezencie na Targach Książki. Przy zakupie kilku książek dostawało się od wydawnictwa tę książkę w prezencie. Mam nadzieję, że będzie interesująca.

17. "Chłopaki Anansiego" Neil Geiman -

18. "Tajemnica wierzby" Joshilyn Jackson -
19. "Inkluzja" Andrzej W. Sawicki - książka otrzymana w prezencie. Zbyt dużo o niej nie wiem, ale czytałam opis i wydawał się ciekawy.

20. "Corpus delicti" Juli Zeh - kupiona na wyprzedaży. Opis wydawał się ciekawy, a książka kosztowała około 10 zł, więc postanowiłam ją wziąć.


52 KSIĄŻKI NA 2015 ROK - na końcu wspomnę jeszcze raz o moim wyzwaniu. Mam nadzieję, że dzięki niemu uda mi się sięgnąć po książki, których w innym przypadku być może bym nie przeczytała. W ramach wyzwania przeczytać 52 książki. [MOJE PODSUMOWANIE WYZWANIA] 
Możecie również skorzystać z linku z początku wpisu, wtedy znajdziecie również linki do moich zestawień książek pasujących do każdego z punktów.

Oczywiście, część z książek będzie pasowała do więcej niż jednego wyzwania, ale informacje o tym znajdziecie pod każdą recenzją.

Może Ci się również spodobać

6 komentarze

  1. Ambitnie. Życzę wytrwałości i trzymam kciuki, żeby się udało.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za całe wyzwania a w szczególnosci za Zwiadowców <3! Może a nuż jednak Ci podejdą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początek "Zwiadowców" nie był zły więc mam nadzieję, że mi się spodobają. Po prostu zaczęłam wtedy czytać jakąś inną książkę i o nich zapomniałam :).

      Usuń
  3. Zwiadowców polecam :) Z "Nefertiti" mam złe wspomnienia, ale może Tobie się to spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej autorki czytałam już "Córkę Kleopatry" i nawet mi się podobała, więc może z "Nefertiti" będzie podobnie :). A ze "Zwiadowcami" zobaczymy co będzie. Jak już przeczytam, to na pewno zamieszczę recenzję :)

      Usuń